24 Mars

Heeej...

Uch, nu början oron komma riktigt nära... Imorgon ska han komma. Uch... Men barnen ser jättemycket fram emot det... Och denna gången behövs så många svar. Varför valde han att flytta från Sebbe? Varför finns han inte här hos honom längre? Älskar han inte dom längre? Mycket mera frågor finns. Svaret är detsamma som alltid! Mmm eller så kom det dära vet ej. Varför kan han inte bara förklara? Är det så svårt för honom att vara ärlig... Men denna gången komer det ett ultimtum... Förklarar han inte eller hjälper barnen i deras frågon så gör han ju ingen nytta här. Då förvärrar han ju det hela. Men han kommer så klart få ta barnen denna helgen. Dom längtar ju så mycket och ser fram emot det jätte mcket.  För deras skull hoppas jag att allt löser sig :D

Om han nu kommer så ska jag i alla fall iväg och handla imorgon. Det ska bli kul. På lördag ska jag ut på en massa loppisar. Det uppskattas alltid :)  Söndag är osäker än! Vi får se...

Sedan har jag kommit till ett annat steg i mitt liv nu tror jag. Jag tror jag saknar någon... Inte sådär mycket så det är jobbigt. Men lite saknad inför sig hos mig. Att prata med någon, dela sin vardag :) hade varit trevligt... :D Det kommer ju när det kommer, de vet jag... Men till våren hade ju varit kul :) (kanske han är på väg)

ne.. uch... snaka om att gräva ner sig... Orka...

Blir att piffa till sig nu :)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0