24 Mars

Godmorgon på er.

Sovit väldigt gott i natt. Tror det beror på att jag var helt utmattad igår. Trött och trött igen... Sedan efter jag slutat mötet hade jag glömnt berätta för Andreas att jag var på möte. Så han var lite orolig att något hänt. Var ju lite gulligt. Fick ju förklarat så det reddes ut rätt så fort ;) Men jobbigt att jobba hela dagen, sedan bråk med Sebbe, efter det möte och sedan lite blanadade känslor oxå... Inte konstigt jag var trött!

Idag är min tanke att jag ska jobba och sedan vara hemma. Bara vila mig lite. Blir ng till att städa lite oxå :D

Så idag hoppas jag inget annerlunda händer. Bara dagen går och jag får vilat lite så är nog allt bra till helgen.

Otroligt att det redan är Torsdag. Tiden går fort. Ibland för fort...

Hmm, lite updatering från mitt liv...

Ja just det, imorgon får vi se om han dyker upp... Jag torkar ofta tårar nu från Sebbe. Han är jätte ledsen för att Jani valt att flytta ifrån honom.  Känns hemskt. Men vad kan jag göra? Ingen förutom att trösta... :) Jag försöker. Men Jani har ju förstört... I alla fall enligt mig.. Det kommer ebba... Så är det...

Ne nu ska jag lämna dottern på dagis...

ha det gott

Kramizzz

// Veronika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0