25 Mars

Godmorgon

Då var det Fredag. Härligt. Är ju även våffeldagen :D Men otursvis så är min kontakt till våffelgärnet borta. Inga väfflor här inte... Om jag inte hittar den då...

Funderar på att ta mig ett bad. Brukar inte bada på morgoen men jag tror jag ska göra det. Känner mig lite smutsighehe. Äkligt det lät!  I annat fall så ska jag tvätta mitt hår och bada ikväll.

I annat fall idag så jobbar jag. Länge...

Jani kommer tror jag... Barnens första fråga - är pappa här nu? Hehehe, dom är roliga dom. Kl 14 kanske han är här, sa jag. Vi får se...

I eftermiddag ska jag ut och handla med min kusin. Ska bli gott att komma ut lite :D Roligt att handla oxå, hehe.

Senare ikvällblir det nog att prata med Andreas igen, hihi,,, Lika trevligt var enda gång... Och nu börjar en hel del bli lite nyfikna :) Men vifår se... Vad som sker..

Nu ska jag försöka tvätta mitt hår :)

Kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0