5 Mars

Oj oj vilken härlig dag jag hade igår :) Eller vi hade...

Känner att jag inte vill skriva här just nu om barnen... För det får han reda på! Och om han vill veta något så får han väl ringa!

Vi hade alla fall en underbar dag igår :D (kommer nog skriva om barnen/oss på min andra blogg)

Och tack för att du/ni var med oss. Jätte trevlig och jätte kul :D

Idag är det så himla fint väder så man vill bara ute och gå eller springa och njuta utav solen. Härligt. Kanske blir upp till mamma idag. Jagvet inte riktigt än. Skulle vilja fixa ch dona lite i skåpena osv. Så man blir klar någon gång... Hmm ja jag får se när denna tid och ork infinner sig.

Ja just det... Jag håller även på att planera en resa nu :D Ska bli jätte kul. Barnen kommeer bli så överraskade :D Jätte glada kommer dom att bli. Mera information om detta kommer nog längre fram.

Är jätte hungrig nu, får nog fixa lite frukost :)

He en fin dag

Kramizzz

// Veronika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0