8 Mars

Godmorgon på er.

Sitter här nu med mitt kaffe :) Barnen är klara för morgonen, påklädda, matade och tvättade! Vi gick pp kl 7, men vi kunde legat till kl 8 om vi ville. Men vi vaknade otroligt nog pigga och utvilade :D Så då hinns det med en sväng här.

Ska snart cykla iväg med barnen till dagis och skolan. Vi eller ja rättare sagt så började barnen cykla igår. Dom var jätteduktiga och det gick minsann undan.

Efter jag lämnat dom blir det till att jobba. Men idag har jag bara ett barn på förmiddagen. Så jag vet inte om jag ska gå till Öppna förskolan eller vara hemma och måla med vattenfärg! Hmm, vi får se vad som sker.

Fortsätter vädret som det gör nu (soligt) så blir det en utflykt idag. När vi hämtad alla barnen :) Ta med sig lite gott mellanmål och bara ha det gott i solen. Gäller nog att passa på för jag såg att det skulle komma regn! Hmm.

När jag väl slutat jobba idag ska jag försöka hinna med mina bilder. Kameran är ju full utav bilder. Så jag ska försöka. Otroligt nog fick jag ju fixat skåpen igår. Dom är rensade och klara. I allafall allt porslin och det var det viktigaste just nu.

Jag längtar till helgen, och jag hoppas att det blir soool. Mycket sol! Jag vill ha vår nu, så jag kan fixa min stuga, mina land, allt börjar leva :D Åhh vad jag längtar...

Nu ska här drickas uppdet sista kaffet och sedan sminka sig och göra sig klar för denna dagen :)
Ha det nu bra alla <3

Kramizzz

// Veronika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0