Helgen som kommer?

Hej på er.

Helt slut, nä inte riktigt men lite trött kanske. Inte av sömn utan städning. Sedan klockan 10 har jag städat, tvättat och diskat. Nu är jag klar.

Vi ska ju till Frändefors om en stund. Och det är ju så gott att komma hem till ett rent och färcht hem (stavning ozzan tack). Däremot vet jag inte när vi kommer hem! Forsätter det snöa och regna åker vi hem redan imorgon. Och då blir det nog film och lite gott att äta. kanske beök av Nicklas och Ilia oxå :D Men om det blir fint väder då stannar vi fram tills söndag kväll eller liknande. Vi får se hur det blir.

Allt är ju klart för Måndag morgon. Tvätten är klar och barnens skolkläder är klara. Lägenheten är städad så den är klar för alla dagbarn oxå. Allt är alltså klart hihi. Underbart.

En sak kvar kom jag på! Jag måste nog klä på mig lite bättre kläder och fixa håret, hihi. Men det tar ju hmm en kvart högst :D

Åhh vad fint det är här :D

*Njuter* (det enda som fattas nu är våren)

Hmm var en sak till jag skulle blogga om! Men har glömnt, nej jag kom på :D

Jag har ju cyklat nu med barnen till  skolan/dagis och ändrat lite tider osv. Men har nu funderat över mitt ena dagbarn som jag plockar uppå vägen så att säga... Hmm Det går nog inte nu längre... Får grunna på detta i helgen! Får ju såklart prata med mamman oxå, hihi... Och japp jag ska prata med dig gummsen min, hihi. Fårvånar mig inte om du hinner läsa detta innan jag tar upp det... Är ju lite glömsk... men men... Fundera ska jag :D

Oj 30 minuter kvar sedan åker jag ;)

För er som undrar hur det går med barnen och deras pappa. Så har vi inte hört något från honom! Dom på dagis tyckte det var jätte konstigt att han kanske (nu på prov) flyttat. Dom förstod nog inte riktigt hur man kunde göra så! Jag föklarade minsann inget. Vad har jag att förklara? Inget, han har ju visat vad han vill! Dom flesta undrar hur han ska fixa detta med barnen. Runt 40 mil är långt! Jag har ingen aning, och jag bryr mig inte. Jag är övertygad om att han kommer säga att han inte har råd eller liknade att träffa dom! Tiden lär utvisa detta...

Ne nu håret och mina kläder...

Kjjamen :D

// En väldigt glad Veronika

Kommentarer
Postat av: Ozzan

Fräsht. :)

2011-03-11 @ 15:26:05
URL: http://sweetmess.blogg.se/
Postat av: lina

hahaha

japp jag hann läsa men vi kan väll tjöta om det när vi ses men vi kanske får vri tiderna lite. om du förstår vad jag menar Att neo inte börjar hos dig precis samma tid som tim börjar skolan utan att han börjar när jag lämnar han hos dig och 5 timmar fram. (för kan ju inte vara i skolan och hos dig samtidigt hehe ) Men vi hörs av om detta.



börjar äntligen bli frisk nu ... underbart. bara neo som har feber än :( stackars gossen



Om du är hemma i helgen någon gång kanske du vill ta en liten fika . kanske jag kan komma bort en sväng. hör av dig isf



kram kram

2011-03-11 @ 21:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0