Idag

Godmorgon :)

Då vaknade man med ett så himla fint vår väder ute :) men sakta men säkert kom det huvudvärk... Så nu treo. Sa väl fixa den biten hehe.

Efter denhar tagitort det onda så blir det bra musik och fixning utav mig. Hihi, njee. Blir väl att tvätta håret och lite sådär :)

Ska in till stan idag med Lina. Vi ska till erikshjälpen och ta en fika. Vi ska gå in till stan i det fina vårvädret. Ska bli gott att få en dag själv med tjejen min. Man får passa på när man är barnfri. Kul ska det blir :)

Det enda jobbiga med att vara barnfri är att jag saknar dom verkligen mycket denna gången. Vill springa iväg och hämta dom, hehe. Men det ska jag såklart inte. Men åhh saknar mina små älsklingar. Men dom har det bra, ska ringa dom strax :)

Kanske ska träffa en annan god vän dag. Vi får se.

Annars ikväll så blir det nog en del prat med Andreas igen :) Alltid lika roligt, hihi. Han är verkligen speciell ;) Nä nu ska jag inte pladdra på om det... Blir ju tjatigt för er ;)

Nu ska här sminkas, tvätta håret,helt enkelt försöka snygga till sig lite, ska ta kort som jag i alla fall ska försöka lägga ut här, hahah...

Kramizzz

// Veronika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0