Lite allt möjligt

Godkväll

Vilken dag det varit :)

Har inget att klaga på :D

Är däremot slut nu, hihi. Har väl rusat runt i lägenheten som en liten mullvad och städat hihi. Tvättmaskinen går ju än.  Så kvällen bjuder på att hänga tvätt. Kanske inte så kul men jätte härligt när det är klart för veckan. Och städningen är klar. Och veckohandlingen är klar. Haha klar med allt. Jätte gott.

Har köpt ny hatt hylla och na krokar. Blev jättefint. Är lite smått kvar att göra i hallen. Men pappa skulle hjälpa mig med det. Blir nog klart i slutet av vekan tror jag :)

Känns gott att ha nytt köksbord och stolar och nu en ny hall. Hihi, jag kallar det lyx! Ibland får man väl skryta lite. Funderar på att köpa en LCD tv! Hmm... Men som sagt jag funderar på det bara, Jag får se...

Tycker det börjar bli så fint här nu. Trivs så bra här. Vänersborg är helt klart min stad. Känns gott att trivas så här bra.  Fast jag tror jag mår såhär bra för att allt rullar på. Och det rullar ju på framåt. Jättegott att det går åt rätt håll.

Nu i veckan är det jobb ;) Ska även försöka fixa det sista i barnens och mitt rum. Då kan jag ju lägga ut bilder på hur det blev! Om ja nu orkar... Hinner jag ska jag rensa alla kökskåp. Har ju plats nu att ha allt i förådet. Hihi, gott att få ordning.

Nu däremot ska jag ta mitt söndagsbad! Sedan sätta in fotton i mina album och sedan sooova.

Ha det gott

Kramizz

// Veronika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0