Lördag

Hej hej

Ja då var det Lördag! Blir att vara hemma idag med :( Sebastian var pigg imorse men tempern visar 37.8! Så vi vågar oss inte ut idag.

Däremot ska jag och Beatrice gå till affären och veckohandla. Blir även att köpa hem lite lördags godis :D Det upskattas kan jag lova, hihi.  Men innan det måste båda barnen städa sina rum. Så affären blir det inte än på ett par timmar.

Jag själv ska nog skriva ut lite mera flygblad

Japp, detta ska till alla huhåll på poppelvägen. Hoppas jag får något svar hihi. Vore kul med några barn till :)

Ska även forsätta städa. Gjorde ju inte klart allt igår. Blev att prata med Andreas (han jag flörtar med en del på facebook) och kolla på Harry Potter. Hittade alla mina filmer igår med Harry. Ska köpa den sista filmen snart. Hihi. Ikväll blir det nog att se dom två sista, hihi. Ja annars idag blir det lugnt. Får se vad vi hittar på.

Vädret är betydligt bättre idag i alla fall. Solen skiner så fint så fint :) Men snön är kvar. Det mesta hoppas jag smälter idag. Så vi blir av med det. Vill ha vår nu...

Hmm.. Ja... Hmm.. Det var nog detta just nu...

Kommer nog flera blogginlägg då jag bara ska sitta inne idag.. Bläää Men men...

Ha det gott..

Kramizzz

<3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0