Otroligt

Hej hej

Nu hinns det med en snabb sväng här, för nu sover barnen och jag tar mig en liten paus :D

Jag tänkte först nämna att det känns otroligt att aldrig vara hungrig! Tog kanske en vecka, kanske två att krympa magsäcken lite men nu känner jag mig inte alls hungrig. Otroligt. Man får påminna sig om att laga mat, hihi. Och jag äter ju nte sådär svält lite. Jag äter som jag brukar men bättre och nyttigare mat. Duktig jag är ;) Jag hoppas hoppas bara något hänt nu. Att jag tappat lite "fett". Hihihi. Vi får se :) Däremot känner jag mig inte piggare eller så. Känner mig som jag brukar. Hmm brukar ju inte vara trött eller liknande heller för den delen! Jaja, nu håller vi tummarna på att detta fungerar :)

Uch vädret här är uselt :( Det regnar och snöar om vartannat. Jätte blött ute... Och gör trist...

... Kaffe nu föresten...

Hahaha, ska försöka göra ett bätte inlägg igen senare, om det hinns med :D

Här får ni en fin bild på mitt "nya" kök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0