Söndag

Godmnorgon på er

Sovit som en stock. Vaknar till solen :) Är ju helt underbart. Våren är nog på väg. Vad härligt.

Barnen sprang upp ur sängarna, slängde i sig smörgås och sedan ut i det fina vädret. Mina små fina hjärtan <3

Idag så står en hel del på schemat!

Jag kanske ska ut och spika lite, hihi...

Sedan blir det en sväng till affären...

Middagsbjudning hos mamma och pappa.

Sedan hem och fixa min hall. Kanske inte sa det igår men jag köpte nya hallmöbler igår. Drömmde inatt om min hall, hihi.

Känner att jag är jätte seg med bilder. Hihi... Hmm får kanske försöka bättra mig :D

I alla fall ser jag fram emot dagen och tror det blir en toppen dag ;)

Barnen mår fint och leker en massa. Gott att vara här nu när solen lyser...

Vad händer hos er denna fina dag?

Vill även tacka Therese för det goda tipset om maten ;) Gott var det oxå.

Kramizz

// Veronika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0