22 Mars

Godkväll :D

Då var det någon dagsedan man bloggade. Beror nog på att allt rullar på som det ska.  Känns gott att det rullar framåt.

Jobbar och står i. Underbart.

I dag var jag på ögon med Beatrice. Och det gick väl bra beroende på hur man ser det...  Nog pratat om det...

Nu är det exakt tio dagar kvar! Tills två bra saker!

1: Mätning och vägning...

2: En trevlig grejj ;) (hemliss)

Detta med vikten... Hmm Efter den 1 April ska jag börja med lite hårdare tempo och då ska jag mäta mig en gång i veckan. Får se hur det går! Jag tror nog det kommer gå fint :) Jag har ju ändå vant mig att äta mycket grönsaker och sådär. Och jag äter ca 1000 kcal varje dag :D Och det funkar fiint.

Och detta med hemlisen, hihi... Är att ... Nej men hörrni, det kan jag ju inte säga då är det ju ingen hemliss :) Fast dom flesta har väl fattat att det handlar om Andreas... :)  I annat fall gör ni det nu! Jätte trevlig kille ;) Han gör mig väldigt glad...  Han får mig till och med pigg när jag är trött... Men som sagt vi får se vad som händer... Kul om det händer något. Speciellt nu på våren.. Nog pratat om detta..

Haha, ja då fann det inte så mycket att prata om...

ha det gott alla..

// Veronika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0