Lite av varje...

Hahaha

Man ska aldrig skriva att det rullar på bra!
För då är det något annat som börjar strula... Blää! Men just denna sak rör mig inte så mycket. Men jag tycker det är tråkigt. Men men, jag är trygg för jag har ju sett till att ingen kan hända. Jag är ju inte dumm. Ska han ha något att säga till om, får han stämma mig på vårdnaden. För jag har svårt att tro att jag delar den frivilligt! Han har gjort för mycket skada... Så är det... Nog pratat om det, trist är vad det är. Och det kan hända att jag är en bitch som inte ger detta en chans. Varför skulle jag göra det... Så att mina barn och jag blir sårade igen, nej nej... Just detta har jag skyddat mig emot och tänker forsätta göra det.

Då får jag säga, japp jag är en bitch... Och jag har aldrig påstått att jag är snäll. Har inte en tanke på att bli det heller!

I alla fall idag är utöver den dära lilla grejjen... Är en bra dag :D Idag ska jag iväg och handla lite. Ha en ute dag. Underbart :) Har jag förtjänat.

Haha, och nu är jag hemma igen.. Woow. Och oj oj vad jag har handlat, en hel kunvagn med grejjer, för under 1000 kr... Love it ;)

Haft en underbar dag. Mera sådana hehe...

Men nu måste jag packa upp allt och städa... Hmm mindre kul...

Men jag ska försöka blogga sedan igen, om jag hinner...

Kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0