10 Maj

Godmorgon På er :)

En aning trött idag. Var lite för mycket av det goda igår kanske. Efter jobbet blev det ju en fisketur med barnen. Fick ingen fisk så det blev pizzerian. Muuums! Sedan blev det en del lekparker innan vi var hemma. Hopp i badet och alla somnade på soffan. Hehe, ja det var en helt underbar dag men lång.

Snart ska jag iväg till stan och vara på lilla stjärnan med dagbarnen. Ska bli kul. Lunch ute som består i smörgåsar idag. Hann inte göra pannkaka igår :S Men det nlir nog bra med en massa frukt och smörgåsar med.

Slutar idag kl 14. Vad ska man hitta på sedan tro? Antingen blir det en del städning hemma eller så hittar vi på något kul idag med :) Vi får se hur man känner då. Det lär ordna sig i alla fall.

Och det är nu nästan till 100 % säkert att det blir stugan i helgen. Love it! Ska fixa med mig lite grillmat tror jag. Alltid gott att grilla.

Nä nu måste jag ge barnen mat här :)

ha dte gott

Kramizzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0