11 Maj

Godmorgon

Då sitter jag här med min kaffekopp igen, som nästan varje morgon. Min egna lilla tid. Tror vi alla behöver sådana ibland. Lugnt och skönt. DEt kan jag nog sakna lite med huset! Man gick ut på våran stora varanda och drack sitt kaffe i solen. Det var en speciell känsla. I sommar om stugan blir klar, kommer det att hända igen fast i min stuga :) Vilket jag ser fram emot... Mycket.

Igår på Lilla Stjärnan gick allt bra. Tror det kommer bli en bra grej. Mycket folk kom, och en massa barn. Jätte roligt, vi beger oss dit nästa vecka med :)

Idag ska jag sklart jobba. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, har end el att skriva ut igen. Blir kanske att fixa det. Och en massa lek oxå.

Efter jobbet tror jag Nicklas och Ilia kommer. Vi skulle nog grilla lite korv och låta barnen leka lite. Det brukar ju uppskattas. Sedan är det nog lite plock som står på schemat. Tills kl 21 då är det tv som gäller :)

Fick fixat min semester igår oxå :) Underbart. Så nu ska här bokas och fixas och spara pengar till sommaren :) Liseberg, havet, danmark och en massa annat kul. Läängtar lite granna :) Men det är ett tag kvar tills det är dax. Funderar även på att ta ut lite mammaledighet pga av att Be atrices dagar snart försvinner. Får kolla upp allt detta!

Men nu ska här fixas lite frukost :) och kanske ta på sig kläder hehe.

Kramizzzzz

Veronika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0