13 maj

Godmorgon

Hmm...

Ja vad ska man skriva här idag tro... Jag har ont i min mage! Inte alls kul och förstår mig inte riktigt på detta. Hoppas det går över snart, nu har jag haft detta hela veckan!

Annars så händer det inte så mycket nu. Jobbar som vanligt. Blir nog lekparken idag en längre stund. Får ta med melliz ut. Blir bra det.

Angående helgen... Vi blir nog hemma av två orsaker! Vädret, och att mamma och pappa ska få lite egen tid. Så vi får se vad vi hittar på lördag och söndag.Tror i allafall vi ska hyra lite film, harry potter, änglagård och en film till. Det lär nog uppskattas.

Kommer verkligen inte på något kul alls att skriva... Så kanske skriver senare... Får se

ha en bra dag, kramizzzz


Mitt ena land
Mitt andra land :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0