25 Maj

En aning trött idag! Intar min första kaffekopp. Får ju hoppas jag piggnar på mig.

Beatrice fick någon slags liknande krupp hosta inatt. Jätte läskigt! Men fram emot små timmarna så har det blvit bättre. Ingen feber har hon heller. Pratar och är glad... Det är bara hostan och lite trötthet. Tröttheten beror ju såklart på natten. Hostan vet jag inte var den kommer ifrån! Får hoppas att den ger med sig.

Ska kolla henne en stund till och blir det inte värre så jobbar jag :) Låter kanske lite knepigt men nätterna är ju oftast värst! Vi får se hur jag gör... Något större sjuk är hon inte!

Igår slutade det ju med att jag var ledig. Blev en sväng om till Lina och sedan hem för att städa... Vilket slutade med tv :S Oj då... Sedan fick man fin besök av en Gravid fin Rebecca och en Josephine. Kul med besök. Josephine stannade en stund :)

Senare på kvällen städade jag! Blev bra. Håller nu på att gå igenom lite grejjer hit och dit. Är så trött på att allt bara ligger och dammar igen. Får försöka fixa det... Vilken dag återstår att se.

Nu ska jag däremot skicka iväg Sebastian till skolan... Blir så irreterad på alla dessa regnkläder och vinterkläder som aldrig kommer hem. Inte ens idrottskläderna kommer hem. Men nu sa jag till han att om han inte tar med sakerna hem får han inte ta med leksaker tills kolan. (ninjago). Vi får se om det gör någon förändring! Jag hoppas verkligen det gör det. Jag arbetar ju och hinner inte med att lämna och hämta och kolla allt. Håller tummarna för att  kläder och grejjer kommer hem nu.

Ha det nu gott :)

Kramizzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0