26 Maj

Godmorgon på er.

Som vanligt sitter jag här med mitt kaffe i handen. Ett mycket bra sätt att vakna till liv.

Natten har varit bra. Jag har sovit hela natten och Beatrice har inte hostat något. Men vågar jag bada med henne på vattenpalatset? Kanske ska hoppa det så hon inte blir sjuk. Det går ju liksom flera tåg... i Vilket fall som helst så ska vi in till stan och titta. Även fika och äta lite lunch. Kanske mamma kommer ner och gör oss sällskap. Hoppas på en mycket trevlig dag :)

Hinner jag så ska jag forsätta plcoka lite här. Men det hinns nog med. Brukar ju finnas tid till detta. Vi får se...

Är i alla fall på ett bra humör och känner att idag finns det ork... Det gjorde det inte igår eftersom jag blev så trööött, efter natten...

Nä nu ska jag nog kolla runt på era bloggar ;)

Kramizzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0