29 Maj

Godmorgon på er.

Sitter här som vanligt med kaffet :D men idag förljs den av en Treo och huvudvärk... Vilket är mindre kul, Vaknar med huvudvärk... Men treon lär väl ta bort det.

Det tråkiga med huvudvärken är att jag planerat en dag för städning. Ska rensa hela badrummet och fixa och

dona där... Om ni påminner mig ska jag försöka sätta ut för och efter kort ;) I annat fall kommer detta finnas på bilddagboken! Sedan är ju min tanke att dra lite försiktigt över hela lägenheten. Barnen ska få städa sina rum själva. Men med huvudvärk blir detta lite svårt... Vi får se, men jag tror allt den ger med sig.

Igår var jag ute på överby med Lina. Känns otroligt att vi verkligen är "bästisar". Om man kan ytrycka det så. Jag fick en helt underbad dag. Lite ont i fötterna men annars hade jag jätte kul med henne. Fick otrolig tnog handlat en hel del till mig själv. Har inte hänt på länge :) Lina och jag kom även fram till att mina badrum förtjänar ett lyft. Det är det jag ska pyssla med idag. Tack gumman för en underbar dag.

Och åter igen tillbaka till idag. Sebastian gav mig en stor kram och puss och sa Grattis. Min kille det, hehe. Sedan ska jag försöka se om mamma och pappa vill komma hit så bjuder jag på något gott. Jag hoppas bara jag hinner allt detta idag... Men jag ska helt klart ge mamma något fint :) Det är hon så mycket värld...

Är ju uppe tidigt så egentligen borde jag allt hinna... Hmm...

Vad hittade ni på i helgen?

Kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0