6 Maj

Godmorgon på er.

Lite mulet här idag men annars så känner man i luften att för sommaren är här nu. Man känner även lukten av träden och lite blommor. Jättegott för en del. Ibland är det gott för min del men ibland så nyser man något fruktansvärt. Men när jag väl klarar av det så är det verkligen härligt. Äntligen slipper vi den kalla vintern :D

Igår fick jag jobbat och efter det lämnat barnen hos Lina en sväng. Cyklade in till stan för att köpa presenter till Tim och Neo. Är ju barnklas där i eftermiddag. Efter jag väl hämtat barnen osv blev det en seg kväll. Lite tv-tittande och lite dator. Slutade allt med sängen, hehe. Trist igår kväll var det men men så har vi väld et alla ibland.

Och idag ska jag jobba och efter jobbet är det barnkalas. Efter detta ska Jani hämta barnen tror jag... Jag ska nog upp till Frändefors. Kolla in jobbet på stugan och sedan fira min pappa som fyller år :) Tror Camilla skulle komma! Men vi får se hur det blir med det.

Annars blir nog helgen lugn. Tror inte det inns så mycket att göra i stugan. Pappersarbete är jag klara med. Hmm, blir nog till att ta dte lugnt :) Vilket inte är helt fel heller.

Nu ska jag däremot dricka upp mitt kaffe ochs edan ta på Beatrice kläder och gå till dagis med henne. Sedan börjar min arbetsdag :)

Händer hos er i helgen?

Kramizzz

Kommentarer
Postat av: Porjus

har inga planer alls på vad som skall hända i helgen. några förslag?

2011-05-07 @ 08:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0