Helgen och veckans planer!

Hejsan på er!

Hoppas eran helg varit toppen. Min har varit helt okey. Blev en sväng till bloms, och överby. Kan inte påstå att jag hittade något direkt bra. Fick väl handlat på både ställena för kanske 200 kr. Skärp till sebbe, regn"tröja" till mig. Klänning till Beatrice. Mycket mera blev det inte. Sedab bestod helgen av att vara hemma hos mamma och pappa. Blev inte så mycklet gjort.

Igår kom barnen hem igen. Saknat dom rätt så mycket denna helgen. Så det var gott att dom kom hem. Blev lite tv innan dom skulle sova. beatrice däremot somnade vid kl 22! Inte bra alls, idag kommer hon vara helt slut...

Ingen tumme för Beas del på hela helgen. Nu måste hon ju ändå betraktas som slutat. Så på Torsdag ska jag och hon in till stan. Mamma dotter dag :) Vi ska tittat i affärer, fika och bada. Dagen avslutas med Tandläkaren.. Inte så kul avslutning men det brukar ju gå så fint.  Ser fram emot att ha en sådan dag med henne.

Annars är det jobb resten av veckan. Får se hur veckan går, för jag är ju inte alls på topp... Ont som bare den i magen. Är väl medveten om vad det beror på! Så denna vecka tar vi dag för dag. Känns onödigt att sjukskriva sig tycker jag. Har ju inte jätte jätteont.  Tror även dom flesta mammor förstår!

Till helgen blir det nog överby på Lördagen. Tror vi blir hemma i alla fall. Lite tråkigt att vara hos mamma och pappa när dte inte finns något jag kan göra direkt. Hade jag haft en fungerande stuga hade det ju funkat :) Njee, vi får se. För min del är det ju alltid trevligt att vara där...

Men nu tror jag barnen ska dyka upp snart :)

Ha en bra dag :)

Kramizzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0