Sovit ut :D

Godmorgon

Åh idag känner jag mig helt utvilad. Har sovit som en stock :) Vilket verkligen behövdes. Känner mig pigg och utvilad.

Igår kväll gick vi ju till hemköp och köpte lite godis och hyrde en film. Harry Potter. Den var okey men dom först filmerna tyckte jag var bäst. Bäddade även upp bäddsoffan och oj oj vilken jätte säng det blev. Slutade med att vi alla somnade där. Vi var väl uppe till kl 00 eller liknande. Orsaken till det var att jag ville sova ut idag. Var i alla fall en toppen kväll.

Idag är det ju Lördag! Vet inte vad jag ska hitta på, hade velat cykla in till stan för att titta på erikshjälpen. Dom kanske har något fint. Men smtidigt nu när jag är pigg, vill jag gärna få städat en gång för alla. Dammsuga och skura Beatrices och Vardagsrumms golvet. Det behövs!  Vill även hitta på något med barnen idag. Inte bara sitta inne, eller kanske baka bullar! Det kom jag på nu! Det kan vi ju göra, åhh roligt.

Blir nog alltså bullar idag i olika varianter. Gott och kul. Hoppas man kan hitta ett bra recept. Det fixar sig allt.

Tror Jani skulle titta förbi idag oxå. Vet inte riktigt vad det är han grejar med. Han har varit så otroligt "trogen" det sista. Kommit och hälsat på, tagis barnen som han ska + lite extra. Är ju jätte kul att han sköter det. Men tänkt när allt rasar igen! Eller fattar han denna gången? Har svårt att tro det... Vi får väl se, men än sköter han sig...

Åhh vad jag är pigg :D

Nu ska jag steka ägg, steka lite kors och lite bacon, rosta lite bröd, fixa oboy och äta en bra frukost :D

Ha det gott

Kramizzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0