Tröött

Åhh vad trött jag är...

Och äter som en häst...

Undrar lite vad detta beror på? Har giförsig inte ätit lika mycket frukt och grönsaker! Kanske beror på det! Kommer somna om en stund tror jag. Helt otroligt, missar alla bra programm idag :( Men men, är man trött så är man ju...

*Gäääsp*

Hmmm

Kanske jag bara är lite allmänt trött på saker och ting nu... Så kan det ju oxå vara!

Ger nog med sig...

Blir kanske hemma i helgen, det beror på vädret. men det känns ju även som om man vill låta mamma och pappa få lite egen tid. Är inte jag där så är ju Patrik och Ozzan där! Tror aldrig dom får vara ifred... Och Jag vet ju att det kan vara rätt så gott att bara vara själva ibland... Vi får se vad som sker... Men jag tror jag ska ge dom lite egen tid :D

Har även rullat lite skitnsnack igen, eller vad man ska kalla det! Trist, och jag får nog ändå säga att nästa gång jag hör något är jag nog tyst.. Jag har inte sprungit med skit eller så nu, ville mera bara att folk skulle kolla upp saker och ting... Spelar i alla fall ingen roll nu, men nästa gång gör jag som mamma och Jani " ja, jag vet inte". Funkar det för dom, funkar det väl för mig :D  Hehehe

Nä uch vad länge jag blev här nu då...

Nu tv och sova

Kramizzz

Kommentarer
Postat av: lina

till mig skall du ej säga vet inte. Jag uppskattar din ärlighet

2011-05-12 @ 11:27:04
URL: http://xendra.blogg.se/
Postat av: Ozzan

Vi är ju inte där på helgerna längre eftersom vi är där på veckorna. Och inte hela veckorna heller. Så är du inte där så är det ju inte säkert att någon är där..

2011-05-12 @ 19:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0