Uppdateringar....

Hej på er!

Var någon dag sedna jag skrev. Beror på tidsbrist. Ibland hade man behövt några timmar till ;)

Är även en omställning att jag nu fått in mera dagbarn. Tar tid att vänja sig. Men roligare är det nu :D Med samling, utflykter, lek och allt annat skojj :) Tror barnen gillar att det kommer in lite mera barn oxå. Mera kamrater tatt leka med.

För Beatrcie går det bara fint med sluta suga på tummen. Nu är det fem dagar sedan och inte ett enda återfall. Känns jätte gott. Jag anser nu att hon slutat att snutta på tummen. Duktig hon är. Var även på möte igår angående Beatrices tal. Hon talar ju inte så jättebra. Men jag fick förklarat för mig att hon bara är sen. För precis som dom sa, så kan hon. I börjar av meningarna går det fint och sedan blir det till en gröt. Men hon har blivit bättre och nu har vi även gjort en behandlingsplan. Dom trodde att när hon väl börjar skolan så kommer hon prata bra. Både förskolan, jag och näl + talpedagod och logoped ska nu jobba med henne. På ett roligt och inspererande sätt. Tror allt detta kommer ordna sig. Mötet gick jättebra i allafall :D

För Sebastian går det oxå bra. Han kan nu läsa, räkna till 170 eller liknande och plus och minus. Jag tror allt han tycker skolan är rätt så skojj oxå. Ska på möte där nästa vecka. Ska bli kul att se hur det går för honom. Han läser ju en hel del här hemma, vilket är jätte kul.

För min egen del går det frammåt :D Jobbet rullar på, ekonomin rullar på, ja allt rullar på här :) Till och med detta med Jani. Otroligt nog har det gått 3 månader utan svek och lögner. Det är ju rätt så otroligt... Men vi får se...
Det enda jag känner jag är lite dålig på är hemmet just nu. behöver röjja ur det ordentligt. Men så länge stugan inte är bra blir det svårt! Jag har ju en hel del grejjer som ska till stugan i mitt förråd. hela förrådet är fullt. Vilket innebär att hela min lgh är full utav grejjer som ska in till förrådet... Rörigt! Men när det väl är klart kommer det nog gå jätte fint.

Resten utav denna vecka som är kvar så ska jag jobba, även passa två små godingar. Helgen består av barnfrihet. Så det blir frändefors. Ska se vad man kan hitta på där. Brukar ju vara rätt så gott att bara komma ut på landet. Blir nog en bra helg.

Men nu ska sista kaffet ner innan Sebastian ska till skolan. Sedan göra Beatrice klar, kanske hinan vika tvätten innan dagbarnet kommer.

Ha en bra dag alla :)

Kramizzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0