5 Maj

Hejsan

Fick hela fyra svar från er om mitt förra inlägg, tack så jätte mycket :D En fråga från er var hur det gick med min vikt och om protein drinkarna hjälper. Svaret är nej! Dom hjälpte inte mig något. Jag gick ner mera på att äta mindre och röra mig. Med drinkarna stod jag helt stilla. Inte en centimeter jag gått ner. Kan erkänna att jag nu haft en liten svacka men jag äter ju forfarande mycket grönsaker och sådant som är nyttigt. Det där med motion har nog slunkit bort lite. Funderar på att köpa en motions cykel. Då blir det ju lite extra motion :D Aldrig fel.

Däremot kan jag ju säga pulvret som Herbalife säljer är jätte bra. Och värt varenda krona. Funkade jättebra för mig :) Kanske skulle börja med det istället. Det smakar inte så illa heller. Men det kostar en hel del... Men bra är det. Får helt enkelt uppdatera er om det :)

I går var det jobb som gällde igen. Kändes jättegott att få börja igen efter lite ledigt och lite sjukdom. Blev en liten mjuk start. Men barnen är ju helt underbara och jätte snälla. Gott att man trivs så med sitt jobb :D Tror detta är mitt kall, om man nu kan säga så.

Igår grillade jag och barnen oxå. Hamburgare, mums. Jätte gott och jätte trevligt. Pratade med mamma oxå om min stuga... problem problem! Får se hur vi löser detta...

Idag blir det jobb och om det inte kommer för mycket regn ska vi gå ut och leka en del :) Blir nog kul.

Annars lugnt idag. Ska egentligen in till stan senare idag. Får se hur jag gör, lite oklart än...

Men nu ska här ta lite till kaffe, klä på sig och vara redo mär barnen kommer :D

Kramizzz

Veronika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0