Maj 8, 2011

Åhh, nu är helgen över... Igen... Tråkigt, speciellt när det är sol ute. Får hoppas vädret håller i sig så man kan njuta av nästa helg oxå :D Det gillar jag. Blir nog ändå upp till Frändefors nästa helg. Är så gott att vara där, slappa, bara ta det lugnt. Ska bli så gott när stugan är klar. Då blir det verkigen semester :D Vi håller på med den för fullt. När den väl är klar tror jag reslutatet kommer bli så bra. Toalette, vatten stora utrymmen :) Underbart när det är klart. Hoppas bara det är innan min semester :S

Nu i helgen var jag i Frändefors. Vi hade kalas och så fiskade vi. Fick inget som gick att äta, men kul ändå :) Sedan vattnat mina land och tagit det lugnt. Varit barnledig. Kändes att det behövdes. Så helgen har varit lugn.

Veckan som kommer kommer nog gå fort! Imorgon har jag full barngrupp för första gången. Fem barn i åldern 1-7 år. Tror inte det blir några problem alls. Men man känner sig lite nervös hihi. Men det kommer gå fint, jag är duktig på det jag arbetar med. Det vet jag :D Sedan på Tisdag är det "lilla stjärnan" vilket innebär en massa dagmammor med barn. Urkul för vuxna och barn. Sedan är det ju liksom redan Onsdag, då är det lugnt och Torsdag ledig sedan är det redan Fredag! Veckan kommer nog gå väldigt fort...

Men nu lite varma smörgåsar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0