12 September

Godmorgon på er.

Här har det varit en bedrövlig morgon. Ibland kan jag faktust känna att det är lite jobbigt att ha jobbet hemma. Men det är bara ibland. Sebastian och beatrice gjorde precis tvärtom mot man sa till dom att göra. Sådana mornar är inget kul och det vet väl varenda männsika som har barn... Men men man får väl försöka se positivt på det hela :) Jag har ju ändå två små älskade barn som betyder allt i hela världen för mig :)

Idag är det jobb fram till kl 16, ja föresten det är det hela veckan, hihi. Vet inte vad vi ska hitta på idag! Leka fritt tror jag eftersomd agen började så dåligt. Ja vi går ju såklart ut oxå :)

Resten av veckan består av jobb. Inga mötet eller liknande. Ska in till stan på Onsdag och lämna en hel bunt med papper. Men det är allt, Gott gott :)

Helgen som var bestod av frändefors! En massa svamp, kaffe och tjat. Uppskattades en hel del. Hade gärna lagt upp bilder... Men det vågar jag inte riktigt göra :( Finns på bilddagboken.

helgen som kommer är jag nog hemma på. Kanske en sväng till svamparna på Löradgen, men jag får se.

Ne nu ska jag ta och leka lite med dom små :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0