13 September

Godmorgon.

Idag var det en jättebra morgon :D Sebastian var så gullig och förklarade att jag kunnde vila en stund till, han gjorde sin egen frukost. Snälla goda barn :) Gick upp strax efter han sa detta men det är tanken som räknas. Beatrice vaknade oxå av sig själv och är dörför på ett strålande humör. Underbart.  Det enda som inte är kul är vädret. Det stormar ute! Och jag menar verkligen storm.  Kändes inte okey att skicka Sebastian själv till skolan. Kommer nog ringa om en stund och höra så han kom fram ordentligt.

När jag tittade ut förut kom jag att tänka på snö. Och vist är det lite härligt ändå när man sitter inne i värmen och tittar ut på snörflingorna som dalar. Det är så fint och mysigt. Jag gillar snö. Sedan behöver det inte gå till överdrift och vara snö torm varje dag. Men det lyser upp ens tillvaro. Nu när hösten kommer blir det ju lite grått och plaskit. Det gillar jag inte. Färgernas höst är fint, men efter det kommer det gråa. Då kan snön komma :)

Jo jag var ju i Frändefors i helgen. Berättade ju för er att jag skulle ge er en lite överraskning. Och vet ni, min stuga är klar. Om två veckor så ska möblerna dit :) Åhh tänkt er vad mysigt att sitta där inne i värmen och höra blåsten på utsidan. I Love It. Kommer bli jättebra detta. Nästa gång jag är där ska jag förska ta kort innuti och lägga ut på min bilddagbok. Kolla gärna in där om ni vill :)

Då har vi väl kommit fram tills vad som sker idag! Jobb tror jag... Inte med så många barn men några.

Ooo vad kolckan var mycket, iväg och lämna Bea nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0