15 September

Hejsan alla igen :)

Mycket lugn dag idag. Slutade med att jag blev ledig. Men imorgon slår vi på stort då jag har en full proppad grupp med barn. Får se vad vi hittar på för skojj :) Något kul blir det, det blir det nästan alltid :)

En del av er kanske undrar varför jag bytt lösen! Blev hackad igen... Förstår inte detta... Så nu har jag nog ett lösenord som är lite svårt hoppas jag hiih, eller vad tror ni. Jag tycker jätte mycket om att blogga och dela med mig av mitt liv till er. Tråkigt när det blir såhär. Men nu är det helt klart för många nyfikna. Så nu har jag ju ytterligare en tillfällig blogg där jag skriver lite.. Men det är mestadels riktad till hackarna som lägger sig i och vill förstöra, så ett gott råd till er, tro inte på alls som står där ;) Det jag skriver här kan ni tro på :) Jag vet ju vilka ni är som läser :) Och är nästan övertygad om att ni inte vill mig illa, utan bara är lite nyfika :) vilket är helt okey inom rilmilga gränser :)

I övriga fall mår vi alla fint :) Har hört att många blivit förkylda men inte vi än (peppar, peppar).

I helgen ska barnen till Jani igen. Jag kanske ska träffa "honom". vet inte. Lär väl kanske bli så :)

Hmm.. Hade nog inte så mycket att blogga om nu...

Men men ha det gott alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0