19 September

Godmorgon allihopa.

Somnade före kl 20 igår hehe. Då är man allt trött. Vaknade idag utvilad och go, om man nu kan yttrycka sig så.

Då har det börjat växa en luten tanke i mitt huvud. Tror det blir så när man jobbar hemmam och när man helt enkelt är hemma mycket! Jag ska byta rum ytterligare en gång på barnen! Denna gången testar vi våningsäng. Dom ska alltså få dela rum. Jag tror det komemr gå bra men vi får se. I längden tror jag detta blir bättre för oss alla. Men som sagt vi får se.

Så nästa gång jag är barnledig så ska jag fixa med rummena. Blir som en liten överraskning när dom kommer. Hihi, älskar att överraska barnen. Dom brukar alltid bli så glada. Jag kommer allt uppdatera er om detta.

Idag är det jobb fram till kl 16. Har dock bara ett barn idag. Får se vad vi ska hitta på för skojj. När jag sedan slutat så ska jag fixa med förrådet. Det ska äntligen tömmas och fixas. Gott det ska bli. Så in i hösten nu kan jag fixa alla skåp, alla böcker osv. Ska bli väldigt gott att bli av med en massa grejjer.

Många som är snoriga och sjuka nu har jag märkt, men otroligt nog har vi klarat oss. Varför vet jag inte men jag är ju vädligt tjatig om varma kläder och vi äter en massa frukt och grönsaker. Kanske är det som gör det. Kan ju hoppas för då bör vi ju vara friska jämnt. Undra om man kan ha sådan tur?

Ne hörrni om man kanske skulle ta på sig lite kläder, ska ju lämna Bea på dagis och skicka Sebbe till skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0