20 September

Hej hej på er alla.

Då är det Tisdag idag igen. Imorgon har redan halva arbetsveckan gått. Tiden rullar alltså på som vanligt.

Igår var det en väldigt lugn dag här. Hade bara ett barn så det blev lite mys utav hela dagen. Uppskattades nog :) Idag har jag två, så idag blir det måla grisar :) Så är vi klara med det. Börjar med ett nytt djur nästa vecka. Kanske en ko!

Annars idag så fortsätter tömingen på förrådet. Ska se om jag kan få ut några möbler idag. Dom minsta i alla fall. Gott att få tömnt en hel del :) Tror jag har en del som ska till erikshjälpen oxå, men först får man väl se vad som behövs i stugan :)

Ska även hinna dammsuga lite granna. Gäller att dela upp denna ork :P Men det ska nog gå bra.

Det var väl min lilla dag i ett nötskal :)

Nu ska jag och Beatrice iväg till affären och köpa lite frukt.

// Veronika

Kommentarer
Postat av: Ozzan

Hej. Om du ska göra en ko kan du ju kolla på Arlas mjölkpaket nu för de har anvisningar ju man kan rita en slags ko. Jättesöt faktiskt! :) Puss!

2011-09-22 @ 13:55:25
URL: http://sweetmess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0