22 September

Godmorgon på er.

Fick min lönespecifikation igår och oooj vad jag blev glatt överraskad. Jag hoppas nu jag kan betala in en del som jag tänkt vänta med tills nästa månad. Men det går nog fint denna månaden redan :) Så gott att få en bra lön, älskart.

Annars jobbade jag igår som vanligt, men kände att det är lite tråkigt att bara ha ett barn ibland! Men vi fick triskat ihop dagen så den blev bra. På eftermiddagen cyklade jag till ozzan en sväng. Trevligt att träffa Jennifer, Patrik och Ozzan.  Sedan hem igen för att vila :)

Idag är det jobb till kl 16 med en hel barngrupp så idag ska vi måla våran trolldeg :) Måla grisar oxå tror jag. Efter jobbet så ska jag röjja barnens rum ordentligt. Ska även tvätta en hel hög med tvätt. När allt detta är klart är jag redo för helg.

För imorgon kommer min mamma och pappa och tämmer förrådet, som nu står i Sebastians rum! När det väl är tömt åker vi till stugan och myblerar omd et går! Tror inte det går att sova där än, men det komemr det att göra inom en snar framtid. Hela helgen i Frändefors :) På söndag ska vi hämta barnens nya våninsäng. Inreda deras rum och sedan har jag ett normalt hem igen. Gu va jag längtar. Tycker inte alls om att ha sådan hära röra runt mig!

Borde nog tömma min kamera snart oxå... Hmm

Nu däremot föredras det lite kaffe och plock. Innan dom små goda trollena kommer :)

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0