26 September

Godmorgon.

Då var det Måndag och snart jobb dax igen.

Känner mig på topp idag oxå. Var ju gott att orken inte smet iväg igen. Däremot lite förkyld men det brukar ge med sig efter någon timme. Jobb till kl 16 och efter det så ska här städas. Även tvätta, men en tvättmaskin lär nog starta efter alla barn kommit. Funderar även på lunchen. Har ingen aning om vad som ska serveras idag. Blir nog köttfärsås. Det brukar det blir när jag inte vet vad jag ska göra...

Hmmm... Undra vad det var jag skulle skriva om mera!

..........................................................!

Ne jag kommer inte på något mera...

Så då önskar jag er alla en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0