3 September

God helg på er.

Gick upp för ca två timmarsedan. Lyx med sovmorgon. Efter en kort stund plingade det på därren. Där står jag i morgonrock :S Sebastian fick öppna. Då är det kompisar till honom! Skämdes en massa. Vi fick be dom gå för att Sebastian är lite små kraslig. Tror han börjar bli förkyld. Hoppas nu bara han inte blir sjuk. Var inte alls kul at det plingade på dörren. Uch...

Nu har man precis vikt all tvätt och lagt in i alla garderoberna. Gott att få det gjort. Under tiden ringde mamma. Hon ville ha hjälp att städa imorgon. Dubbelbokad är jag, ska ha kräftskiva + städa hos mamma. Så måste nog avboka kräftskivan.. Trist men ska försöka prata med Lina om vi kan ha den på Måndag eftermiddag. En dag hit eller dit :) Det går nog.

Nu är väl bara frågan vad som ska hända idag!  Tråkigt att bara sitta här. Egentligen ska jag väl städa. För det kommer jag inte hinna imorgon.  Men orken är inte riktigt här än. Lyckads ta Bea och mitt rum. Nu är det Sebbes kvar. Resten av lägenheten är helt okey. En dammsugning så är det klart :)

Kanske ska till pärlans och köpa mat. Hamburgare vore gott :) Skulle nog barnen vilja oxå. Vi får se, ikväll blir det i allafall hra en eller två filmer och kolla på. Till detta lite godis och grönsaker. Vilken blandning, hehe.

Är många timmar kvar tills ikväll...

Ne jag får se vad vi hittar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0