8 September

Godmorgon

Äntligen har man sovit ikapp helgen. Vaknade imorse utvilad kl 7. Precis så är det, det ska vara. Tummen upp för det.

Igår var en liten hektistkt dag. Började lugnt  men det är ju en del att göra. Efter kl 16 var det snabb middag och sedan iväg på personalmöte. Och ingen kommentar om hur det är där...

Min mamma och pappa var så snälla och tog barnen. Dom ska ta dom ikväll igen när jag ska till tandläkaren för att ta lite kort. Räknar med högst en timme :)

Idag väntas det ven jobb fram till kl 16 med halvabarngruppen. Min tanke är bak och ute lek. Tror även jag ska göra en liten hand docka som ibland är med på samlingen :) Blir nog kul.

Helgen kommer med stormsteg... Vet inte än vad jag ska göra, kanske åka till mamma och pappa. Där blir det fix med stugan och svamp plocking :) Kvalitestid. Uppskattas.

Det är väl lite vad som hänt nu. Känns som om mycket händer men lite att skriva om ... Låter knepigt men så är det...

Kram kram så länge

Kommentarer
Postat av: Ozzan

Varför kan jag inte kommentera dina bilder på bilddagboken? :O

2011-09-10 @ 11:26:37
URL: http://sweetmess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0