Dom kommande dagarna

Godmorgon på er

Sitter här med mitt kaffe nu och med lite huvudvärk. Huvudvärken är botad om sådär 20 minuter. (treo)

Idag är jag ledig. Vilket känns jätte gott. Så jag ska in till stan idag. Gå och titta och strosa runt lite. Ska bli kul. Ska även fika :) Vad ska mera hända idag tro! Ja... Hmm tvätta lite kanske vi får se.

På fredag ska jag till Logopeden med Beatrice. Ska bli intressant. Hoppas dom har kommit fram till något bra. På kvälleb ska jag ivg till arbetskollegor och äta lite god mat. Ska bli kul det med :)

Lördagen består nog av en dag på Överby med Lina. Det ska bli kul. Köpa lite skor till barnen och kanske termosar och en jacka. Jag får se vad jag hittar :)

Söndag... Hmmm... Är inte planerad alls än! Kan ju vara gott att bara ta det lugnt och vara hemma.

Så min vecka är fullspeckad igen.

Ja just det igår skickade jag in min "sanering". Så nu håller alla tummarna att allt går fint :) Visst ni är bara tre läsare men håll tummarna ändå :) Betalade även mina räkningar igår! Lika trevligt varenda gång. Men jag fick över en hel del denna månad så jag klagar inte. Alla räkningar betalda. Känns jätte gott. Bara känslan av att kunna betala :)

Det var ju lite från mig :)

Kanske ni tre vill tala om vilka ni är??? Ozzan... Lina.... Linda... Hmmm... Nicklas... Ja en hel del att gissa på hihihi

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag är en!! ;-)

2011-09-28 @ 15:23:58
URL: http://mammakristina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0