Helgen

Godmorgon på er

Hoppas allt är bra med er.

Här är det väl lite upp och ner! Åkte in igår med Lina till Näl. Hon hade svårt att andas, och hennes kille Christer låg inne för mistänkt blodpropp och lunginflamation. Ruskigt värre...

Vi satt  på näl i närmare 10 timmar. Lina ville dom lägga in men jag lovade att ta hand om henne så vi åkte hem. Med beskedet att Lina skulel vila annars skulle hon läggas in.

Under denna tiden börjar min moster hålla på att jobba sig. Hon har giförsig hållt på ett tag! Men igår mejlade hon och grejjade sig en massa hela tiden. När jag var på Näl med Lina. Helst sjukt. Deta hela handlar väl mest om att min mamma inte vill ha med henne att göra pga av en massa skitsnack osv. Det är en oändligt låång historia. Vi hoppas den är över nu.

Ska idag ta hand om Lina lite och städa en del. Jobb imorn igen :)

Jag själv mår allt fint :) Men man lider med sina vänner när dom är så jätte dåliga. Kanske ska nämna att Christer mår någerlund abra nu. Om man kan yttracka det så! Dom lär bli friska bägge två inom fjorton dagar hoppas jag :)

Och ni vetd en andra bloggen, en påminnelse att som står där är inte sant, tror mitt nya inlägg var en del sanning i.

Vill även tacka min äslkade bror och mamam som ställde upp att köra :) Jag äslkar er båda vldigt mycket :)

Nu ska här diskas lite :)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Fy va jobbigt det är när folk nära en håller på så :-(

Kan dom inte bara sköta sitt?

Hoppas det löser sej!



Och hoppas Lina mfl mår bättre snart!!

Jobbigt med astma (jag vet)



Kram kram

2011-09-20 @ 16:19:47
URL: http://mammakristina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0