Idag

Hejsan å er :)

Då har man lunch och alla barnen vilar. Då hinns det med att sitat här en kort stund innan nästa grej ska fixas.

Går jättebra med alla barnen idag. Det brukar det ju såklart göra men idag känns det som en extra bra dag :) Ska om en stund gå till sirius och leka av oss en massa :)

Idag har jag fullspäckat schema! Tycker inte om att ha det så men just idag blev det så! Ska jobba fram till kl 16 och efter det hinna städa, ducha fixa barnen, cykla och lämna barnen, åka till kollegan, åka hem och ta barnen, lämna barnen! En hel del... Städningen kan man ju ta lite redan nu eftersom barnen vilar. När dom leker med varandra kan man ju oxå passa på att plcoka lite :)

Imorse sov jag jätte gott fram till kl 06.30! Då ringde det. Blev väckt av en jätte trevlig person. Skulle upp den tiden men trodde inte jag orkade så han såg till att jag kom upp, drack mitt kaffe och år frukost och iväg på mötet. Gulligt :) Kanske blir en bra dejt ändå! Vi får se...

Funderar på att köpa mig en ny mobil. Kanske gör det imorgon, jag får se. Jag och Lina skulle i alla fall titta runt. Hoppas jag hittar någon. Ska även köpa en ny jacka till Sebbe och nya termos till Bea. Hoppas hopaps man hittar något.

Men nu däremot ska jag sopa i köket :)

Ha dte gott alla


<3

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag gillar att du tycker att jag verkar trevlig och inte att jag är för dum mot dig när jag ringde och väckte dig ;)

2011-10-02 @ 20:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0