Pigg och glad idag

Åhhh inatt har jag sovit som en prinsessa. Är helt utvilad. Känns underbart kan jag tala om. Behövde verkligen sova.

Så då säger jag till er alla Godmorgon :)

Pigg och glad. Däremot försovit mig en halvtimme... Men det är en timme kvar tills jobbet drar igång så det är nog ingen jättefara.

Var på kommunen igår. Om två månader får jag svar på hur det gått. NU tänker ni minsann på mig och hoppas allt går vägen. Här hos mig hoppas vi alla.

Imorn ska jag på personalmöte, på Torsdag är den tandläkare. En hel del att göra denna vecka.

Idag ska jag jobba, tvätta, diska och till slut iväg. Ska även försöka ta hand om min balkong. Den behöver ett lyft nu. Så det ska jag oxå försöka fixa så gott jag kan. Fullspäckad dag. Men jag gör det jag hinner.

Angående detta med Beatrice så går det bättre nu. Är inte så orolig längre. Läskigt var det men det kommer nog fixa sig.

Det var väl lite från mig.

Jo om jag åker till mamma i helgen har jag en stor överraskning till er på söndag kväll elelr måndag :)

Kramizzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0