2 September

Just nu är jag jätte tröött... Och så börjar jag jobba om en timme... Känns inte alls roligt...  La mig redan halvtio igår. Tror hela denna veckan ha varit lite si sådär... Är inte van att jobba så det beror nog på det. Lite kaffe och så har jag säkert piggnat på mig. Brukar ju bli så. Men i allafall... Tröött är jag...

Ikväll tror jag vi ska på suchi kväll hos min bror. Blir nog kul om jag inte forsätter vara såhär trött. Hmm, har glömnt vad det vad jag skulle köpa med! Får nog ta reda på det under dagen.

Tror vi ska hyra en massa film nu i helgen och bara ta det lugnt. Bara vila åhh, underbart.

På söndag ska jag ha kräftskiva :) Jätte roligt för alla barnen.

Ska även försöka dammsuga hela lägenheten grundligt. Blir lätt så att man bara tar några svep i mitten på veckan. Blir inte ordenligt gjort. Men i helgen ska jag göra mitt yttersta :)

Ne nu ska jag fixa lite inför picknicken jag ska ha med alla barnen :)

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0