Helgen och veckan..

Gokväll på er.

Då var denna helgen över. Den gick alldeles för dort. Men det gör väl alla helgerna. Vi tillbringade helgen i Frändefors i alla fall. Och stugan är nästan klar. Känns som om jag alltid skriver det, hehe. Men nu är det på g.  Mestadels så blev det vila för min del. Barne var ute nästan hela tiden och lekte. Underbart att man kan ha ett sådant ställe där barnen  kan känna sig lite fria.

Fick även kört bort alla möbler som skulle till stugan så nu är mitt föråd haltomt. Vilket känns undervtbart för nu kan man tömma alla vrår här. Och det behvös kan jag lova.

Idag fick jag även hem våninssängen. Och det belv superbra. är så nöjd. Nu ska det bara fixas med plock, plancher och lite sådant. Mitt rum ska oxå fixas lite. Kommer nog bli jättebra när allt är klart.

Nu i veckan är det jobb som ska grejjas som vanligt, hihi. Ska även ut på äventyr på tisdag, och onsdag då inväntas besök av syster. Ska bli kul om hon kommer. Laga lite mat och bara umgås. Gillas mycket.

denna vecka som var kan jag ärligt erkänna varit lite off. Jag har inte alls känt mig på topp. Har väl gjort det jag måste men inget mera. Och jag är ingen sådan person. brukar vilja göra en hel del. Men veckan som var.. urk.. Men idag släppte det. äntligen, känner mig både pigg och glad igen. En massa ideer  i huvudet far omkring. Jag Är mig själv igen. Gottans :) Alltså är min ork funnen. Den låg nog i någon dammhög här. Men imorn försvinner lalt damm för då ska här städas och dammas, en massa :) hahaha. Låter kanske jätte trist för er men jag ser fram emot att fåd et gjort :)

Nu ska jag ta mig till sängen och lösa korsord och sedan sova gott.

orkad einte rättstava så ursäkta stavtfelena... :S

Jo en sak till, har ni någon ide hur jag ska klippa mig?

Kommentarer
Postat av: Kristina

Ge frisören 'fria' händer ... mycket spännande och blir oftast väldigt bra!! :-)

2011-09-26 @ 18:48:49
URL: http://mammakristina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0