29 September

Godmorgon på er.

Idag är jag en aning trött. Har nog sovit lite dålig dom två senaste nätterna. Piggnar nog på mig, det brukar jag göra.

Igår blev det som sagt stan. Inte riktigt som jag tänkt mig. Men det hela blev bra i alla fall. Fick köpt en ny tröja till Sebastian och en till Beatrice. Hon ska ju ta kort idag. Hoppas det blir super fint. Fick tyvärr inte hittat mera här i Vänersborg så det blir överby nu i helgen. Hoppas på att finna lite ytterkläder till barnen då.

Idag är det jobb fram till kl 16 sedan inväntas det lite besök. Ilia och Beatrice ska leka. Blir nog kul. Kanske borde baka en kaka! Hmm vi får se.

Imorn är det fredag igen. Då ska Jani hämta barnen vid kl 16. Innan det så ska jag på möte med Beatrices logopeder. På kvällen blir det middag med kollegorna.

Lördagen överby... Och en dejt! Ska bli kul men har inga förväntingar alls. Nog bäst så då jag inte gillar att gå på dejter. Vi ska äta och sedan ta en liten promenix tror jag. Än så länge är han i alla fall vädligt trevlig. Har lätt för skratt, verkar snäll... Han är lika gammal som mig oxå... Och det känns lite sådär när jag bara dejtat äldre killar det senaste. Eller ja senaste har jag ju faktist inte dejtat alls... Jag funderar lite på vart vi ska gå... Kanske Sauds kök, dom har bra mat och mysig stämning. Ja vi får se, jag får nog uppdatera er om detta.

Söndag... Ingen aning alls.

Ne nu kommer ett barn här :)

Ha dte gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0