varmnt

Hej på er

Kollade mina kommenater nu och jag tror inte blogg.se skriver ut kommentarerna jämnt! För jag såg en massa kommentarer jag inte läst!

Så nu måste jag ju bara berömma Kristina och Ozzan som kommenterat så duktigt :D Tack så jättemycket :) Och fria händer hos frisören vore skojj :)

Håller just nu på att bada, eller ja inte precis nu! Nu sitter jag ju här. Badet är för varmnt! Så det får kalna lite...

Så då bloggar jag under tiden.

Idag har varit en lugn dag. Men ändå trött nu! Tråkigt men men så kan det vara...

Har smsat med min dejt hela dagen och talat i telefonen för en stund sedan :) Sjukt vad trevlig han är. Ska bli jätte kul att träffa honom. Kommer nog vara jätte nervös innan... Men det kommer nog gå fint.

Testar att bada igen :) Återkommer....

Puhhh ... varmnt...

Ne nu ska jag ringa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0