10 April

Ont i magen idag...

Är så nervös för lägenheten....

Drömmer om och om att jag inte ska få den så chansen är nog liten. Men jag vill ändå! Att mina misstag ska få kosta såhär mycket. Inte roligt alls. Jag vill så gärna bara bli fri!

Snart ska jag ta på mig kläder, ge barnen frukost och sedan skura köksgolvet. Sedan skura hallen, sedan ta ett ordentligt röj i vardagsrummet. Jag hoppas barnen kan städa sina ru ordentligt. Då kan jag snabb skura där med. Så när man börjar jobba så är det frächt över allt.

Ikväll ska vi iväg och fixa en grejj. Blir nog kul men är lite nervös :S Hahaha, men det går nog fint.

Önskar jag hade någon som kunde köra mig till thn idag. Då kunde jag hämtat grejjerna till alla. Men imorn hoppas jag att jag får dom. Får väl ta en fika eller något så folk kan hämta upp grejjerna. Det löser sig nog.

Tänkte uppdatera er med mitt körkort. På torsdag ska jag gå kursen med pappa. Sedan är det bara att brumma iväg. Underbart, kanske man får det lite fortare. Underlättar allt med ett körkort. Ekonomiskt sätt spelar det ju ingen större roll. Jag fixar det.

Nä nu frukost till barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0