27 april

Godmorgon på er :)

En mycket glad nyhet nu på morgonen :D Komme dela med mig senare idag angående nyheten. Känns väldigt bra.

Idag ska det  jobbas till kl 14. Efter det drar jag till Frändefors. Ska vara där i helgen. På lördagen ska det övas på speglar, backa och parkera. Annars går allt körningen bra. Jag längtar så till mitt körkort nu. Få köra själv och en helt ny värld som öppnas. I början kommer man nog inte vara hemma mycket. Det enda som är jobbigt är teorin. Mycket att läsa och mycket som ska in i huvudet. Blir nog att läsa i helgen oxå.

Hmm idag ska man betala räkningar oxå. Det är ju mindre kul men ett måste. Får göra det när vilan är. Tror det var hyra och el denna månaden. Sedan körskolan och lite annat smått och gott.

Ja det var väl det... Litet inlägg...

Men så blir det ibland med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0