5 April

Godmorgon på er.

Sovit sådär bra inatt. Tror jag är lite nervös för körningen idag! Har inget att vara nervös över för det gick ju bra sist. Hmmm, får hoppas det släpper under dagen.

Utöver körningen är det jobb som gäller idag, sedan körning, sedan mat och sist men inte minst ett möte.( Kanske det kommer någn och hälsar på oxå) Låter som en okey dag. Men det ska bli gott med ett lov nu. Känner verkligen att jag behöver sova och planera lite, fixa papperarbete och lite annat smått.

Längtar ivrigt efter beskedet av lägenheten. Jag VILL så gärna ha den. Hoppas hoppas, ni håller väl tummarna?

Längtar även efter mitt körkort. Vill gärna få det snart!

Hmm...

Det var nog det jag ville idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0