9 April

Hejsan på er.

Hoppas påsken var till belåtenhet. Min var bara fin. Lite över förväntan. Var hos mamma och pappa, dit kom även Ozzan och Patrik. Jätte trevligt.

Idag åkte vi hem för vädret är för dåligt. Inte kul att sitta inne i stugan när man behvöer städa hemma. Så vi begav oss hem. Väl hemma blev det middag och sedan drog jag igång med en städning i mitt sovrum. Fick resnat en och en halvgarderob. sedan dammsugit kök och hall. Lite för arbeta för imorgon.

Imorn ska jag nämligen skura golv. Och resna hela skrivbordet i mitt sovrum. Sebastian ska baka kladdkaka till oss här, det ser jag fram emot. Ja det är väl våran morgondag. Ska kanske till kyrkan på kvällen. Har inte bestämnt mig än. Jag får se.

Hoppas även jag får beskedet om lägenheten imorgon. För det är inte så kul att gå omking och inte veta... Är ju en del som måste fixas och donas innan flytten, så vill vara ute i tid. Hoppas hoppas så himla mycket...

Nu däremot ska jag sjunka ner framför min tv med sjund ehimlen :)

Ha det bäsat och var rädd om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0