En hel del...

Hej hej

Mår helt klart bättre nu. Inte haft ont sedan jag fick sprutan :D

Igår blev man ju sjuksriven så inget jobb. Men fick tagit min körlektion ch gått på två viktiga möten. Var slut när jag kom hem. Stupade i säng...

Idag var det däremot ful rulle på jobbet. Sedan var det en snabb fika. Iväg till affären och handla. Laga middag, städa och ta tag i en del pappersjobb. Nu är jag först klar...

Är sjukt trött...

Kommer stupa i säng idag med...

Fick en lite negativt samtal förut... Hmmm... Mindre kul men vadå sex månader hit eller dit. Hoppet finns...

Imorgon blir det jobb igen... Sedan körning, bakning och parkering. Sedan till frändefors och sist men inte minst hem igen. Stupa i säng...

Fredag består av jobb, sedan lite städning, körning och till stugan. Stupa i säng igen!

Sedan helg. Ska vara i stugan, plugga och köra...

Phuuu... Sedan nästa vecka är det bara tre möten... Hoppas på en lugn vecka :) Vi får se...

Så ser mitt liv ut just idag ... Och jag klagar inte , men ibland blir det liiite för mycket... Sömn är viktigt..

Så godnatt på er...

Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0