Helgen, veckan som kommer.. och Förhoppningar!

Hejsan på er.

Eftersom jag inte bloggat förstår ni kanske att jag varit hos mina föräldrar. Fixat land och lite sådant. Planterade inget. Alldeles för kallt än... Men det kommer , hehe.
Har även kört lite bil. Och det gick jättebra. Tror jag kan detta med start och stanna mjukt nu. På torsdag är det kärlektion igen.


Veckan som kommer betsår i en hel del möten, tandläkare, körning och kyrkan. Kanske skla klämma in en sak till i schemat. Det lär jag veta snart. Nu blev ni allt nyfikna! Jag vill så gärna flytta till något större. Så barnen kan få varsitt rum, och någonstans att börja om från början. Allt gåt ju framåt nu, så ett nytt hem skulle vara perfekt. Så här ska det fixas lite med en ny lgh. Kan inte säga så mycket mera eftersom det finns personer som vill förstöa ibland... Men håll tummarna.

Ska såklart även jobba. Sänkt mina arbettider en aning. Jobbar nu mellan kl 9-14 varje dag. Så dagarna går undan.

Slutet av veckan bjuder på påsk. Den firar vi i stugan såklart. Mysigt. Hoppas även veckan därpå blir fin. Då är det påsklov.

Det ska bli intressant att se hur allt flyter på nu. Undra om jag kan ha sådan tur att man aksnke får en ny lägenhet. Som vi kan bo i länge. Denan är ju en aning för liten. Jag vill så gärna. Håller mina tummar och tår att det går som jag vill.

Nä nu ska jag ringa den nya lgh och se vad dom säger....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0