Inget intressant

Godmorgon

Vaknade helt okey idag, redan kl 7. Somnade däremot tidigt. Gott att få sova ordentligt.

Och idag blir det en lugn dag. Ska jobba det är allt. Helt otroligt.

Så idag tänkte jag dammsuga senare, efter jobbet. Det är verkligen allt. Skönt att slippa stressen.

Igår på jobbet hade jag full grupp själv. Och det gick fint. Alla barn var s snälla och skötte sig. Otroligt bra dag. Jag hade ju räknat med en rätt så hård dag. Men där hade jag allt fel.

Snart helg oxå, imorn ska jag ut och dansa med Lina. På lördag är det teori och ett "möte". Söndag är det som vanligt. Tvätt städ och förberedelser för nya veckan.

Hmmm... Ja det var lite från mig. Ganska ointressant men men... Vissa inlägg blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0